Obsah
Provozní řád
Obecního domu Líně
I.
Úvodní ustanovení
1. Obecní dům leží na pozemku č. 429 v k.ú. Líně, na adrese Plzeňská 86, 330 21 Líně.
2. Přístup k objektu je zajištěn z Hornické ulice. K parkování motorových vozidel slouží parkoviště o kapacitě 16 stání (z toho 1
stání pro tělesně postižené osoby).
3. Veřejná prostranství na pozemku č. 429 v k.ú. Líně jsou monitorována bezpečnostními
kamerami.
4. Objekt je připojen na centrální pult požární ochrany.
II.
Obecní dům, jeho vybavení a účel
1. Vlastníkem a provozovatelem Obecního domu je obec Líně.
2. Objekt Obecního domu se skládá ze společenského sálu s pódiem, chodby, šatny pro veřejnost, WC, zázemí pro účinkující a
venkovní terasy. Prostor šatny lze využít též k zajišťování občerstvení. Sál s pódiem má kapacitu 140 míst k sezení, celková
maximální kapacita objektu je 200 míst.
3. Obecní dům lze využít zejména k pořádání schůzí, konferencí, kulturních a společenských akcí, akcí pro děti, školních akcí.
Objekt není určen k pořádání tanečních zábav a hlasitých hudebních produkcí (musí být dodrženy hygienické limity hluku ve
venkovním chráněném prostoru staveb v denní a noční době dle NV č. 272/2011 Sb., o ochraně zdraví před nepříznivými účinky
hluku a vibrací).
4. Uživateli Obecního domu mohou být místní spolky, obec, základní a mateřská škola, případně další právnické nebo fyzické
osoby, které o využití projeví zájem.
5. Při provozování Obecního domu musí být dodrženy veškeré platné právní předpisy na úseku požární ochrany a ochrany
před alkoholem a jinými toxikomaniemi. Ve všech vnitřních prostorách objektu platí přísný zákaz kouření!
6. Zakázáno je přibíjení jakýchkoli úchytek do zděných nebo dřevěných konstrukcí, obložení, dlažby, oken a dveří. Porušení
toho zákazu bude posuzováno jako způsobení škody. Instalace výzdoby a reklam je možná pouze v rámci stávajících
příchytných zařízení a se souhlasem obecního úřadu. Pro výzdobu je třeba upřednostnit reklamní panely volně stojící.
7. Povolení k pořádání veškerých akcí uděluje starosta, příp. místostarosta obce.
III.
Správa objektu
1. Celý areál spravuje obec Líně (dále jen provozovatel) prostřednictvím správce.
2. Správce objekt Obecního domu otevírá a zavírá, sleduje stav objektu a zajišťuje jeho běžnou údržbu, zajišťuje provoz šatny
a drobného občerstvení.
3. Správce odpovídá za bezpečný provoz, dodržování požárních předpisů a ochranu majetku v budově a jejím okolí.
4. Správce sjednává využití objektu, přijímá objednávky na rezervace Obecního domu a provozuje elektronický rezervační systém
na internetových stránkách www.obecnidum- line.cz.
IV.
Provozní doba
1. Provozní doba objektu závisí na podmínkách sjednaných mezi správcem a pořadateli konkrétních akcí
2. Při všech akcích pořádaných v Obecním domě musí být v noční době, tzn. od 22.00 h do 6.00 h, dodržována pravidla nočního
klidu.
V.
Rezervace a postup před konáním akce
1. Spolek, fyzická či právnická osoba, která hodlá využít prostory Obecního domu (dále „pořadatel“) se v dostatečném předstihu
informuje o možném termínu akce buď u správce objektu nebo si zjistí volný termín na stránkách www.obecnidum-line.cz
(možno využít též přístup z internetových stránek obce www.obec-line.cz), kde je spuštěn elektronický rezervační systém.
Rezervaci je třeba provést nejpozději 14 dní před předpokládaným termínem konání akce.
2. Pořadatel po vzájemně odsouhlaseném termínu a doby konání akce uzavře s obcí Líně smlouvu o krátkodobém pronájmu
Obecního domu. Správce zajistí potvrzení smlouvy statutárním zástupcem obce.
3. Pořadatel uhradí na Obecním úřadě Líně před konáním akce nájemné a složí kauci dle platného ceníku. Po dohodě je platbu
možno provést i bezhotovostním převodem na účet obce Líně.
4. Pořadatel se před konáním akce se správcem dohodne na době převzetí prostor a vybavení.
VI.
Práva a povinnosti pořadatele během konání akce
1. V rámci převzetí prostor Obecního domu správce pořadatele seznámí s umístěním hasicích přístrojů
a únikových východů a s požárními předpisy platnými pro objekt. Pořadatel je během převzetí povinen upozornit
na případné vady, které by mohly být předmětem sporu po skončení akce.
2. Pořadatel (případně jím určená odpovědná osoba) odpovídá při vlastní akci za její důstojný průběh a pořádek, jedná-li
se o akci neveřejnou, také za zabránění vstupu nepovolaných osob.
3. Pořadatel je povinen dbát na přísný zákaz kouření ve všech vnitřních prostorách Obecního domu. Pokud dojde k porušení zákazu
a bezpečnostní systém vyvolá výjezd jednotky HZS, budou náklady za případný planý zásah HZS vyúčtovány pořadateli.
4. Pořadatel je povinen dodržovat zákaz připevňování jakékoli výzdoby, reklam a jiných předmětů ve všech prostorách Obecního
domu.
5. Pořadatel je povinen dodržovat zákaz vynášení veškerého vybavení interiéru Obecního domu do venkovních prostor.
6. Pořadatel je povinen zajistit ve všech pronajatých prostorách Obecního domu pořádek, aby nedocházelo ke škodám na majetku
(včetně škod na podlaze apod.) a ke škodám z nedbalosti. Úrazy či škody na majetku je pořadatel povinen neprodleně oznámit
správci.
VI.
Postup po skončení akce
1. Po skončení akce je pořadatel povinen nejpozději do 12.00 h následujícího dne provést úklid a předat pronajaté prostory správci.
O případných vzniklých škodách sepíše se správcem protokol a obec Líně stanoví na jeho základě výši škody.
2. Znečištění pronajatých prostor odstraní pořadatel. Zametení ploch, vytření podlahy, vyluxování jeviště, umytí stolů, úklid WC
v případě dohody se správcem zajistí správce na náklady pořadatele.
3. Zjištěné škody budou uplatňovány a následně vymáhány na provozovateli do 3 pracovních dnů po skončení pořádané
akce. Pořadatel je povinen tyto škody buď odstranit, nebo finančně nahradit nejpozději do 5 pracovních dnů od obdržení
výzvy obce Líně. Odstraněním škody se rozumí pořízení nové věci nebo její oprava takovým způsobem, aby byla věc uvedena
do původního stavu.
4. Při hrubém porušení povinností pořadatele akce v průběhu převzetí prostor, konání akce, předání prostor a pozdní úhradě
nájemného, se cena za pronájem zvyšuje o 50 %.
5. Obec Líně ani správce objektu nezodpovídají za škody vzniklé pořadateli ani třetím osobám při konání akce,
např. na zařízení, které není majetkem obce.
6. V případě, že pořadatel nedodrží dobu konání akce dohodnutou ve smlouvě o krátkodobém pronájmu, doplatí obci
nájemné za překročení této doby ve výši stanovené platným ceníkem.
7. Po ukončení předání pronajatých prostor obec Líně na základě potvrzení správce vrátí pořadateli složenou kauci. Pokud byla
kauce uhrazena v hotovosti do pokladny obce, vrátí obec kauci v hotovosti z pokladny, v případě složení kauce bezhotovostním
převodem na účet obce bude ze strany obce kauce pořadateli vrácena bezhotovostní platbou na účet, z něhož byla zaplacena.
8. V případě, kdy ze strany pořadatele nebudou dodrženy povinnosti stanovené smlouvou o krátkodobém pronájmu Obecního
domu Líně, nebo pořadatel neodstraní předepsaným způsobem způsobené škody, je obec Líně oprávněna využít ke zjednání
nápravy odpovídající podíl z pořadatelem složené kauce, případně kauci celou.
VI.
Závěrečné ustanovení
Tento provozní řád byl schválen Radou obce Líně dne 14.10.2015 usnesením č. 121/2015 a nabývá účinnosti dne 15.10.2015.
…………………………………………… …………………………………………….
Bc. Michal Gotthart Petr Benedikt
starosta místostarosta
Čísla tísňového volání:
Evropské číslo tísňového volání 112
Záchranná služba 155
Policie 158
Hasiči 150